Spotwarzona przeszłość – Roman Kafel

Spotwarzona przeszłość
czyli  o żydowskich zbrodniarzach wojennych

Los rzucił mnie do Ameryki, gdzie przeżyłem drugi szok.

Jeden z  moich klientów wyciągnął na powitanie rękę, na której wytatuowany miał obozowy numer. Kiedy dowiedział się, że jestem Polakiem, stał się bardzo serdeczny. Poznał z innymi; ich stosunek do mnie był taki sam.
Pewnego dnia zupełnie przypadkowo spotkałem go z  jego synami.
Pierwszy raz zetknąłem się z  taką wrogością – świetnie skrywaną za parawanem amerykańskiej grzeczności. Wrogość ta emanowała z dwóch młodych, wykształconych mężczyzn z taką siłą, że można było ją fizycznie czuć.
Podzieliłem się moim spostrzeżeniem ze znajomym.
– Widzisz, oni Polskę znają tylko ze szkół. A człowiek zaganiany i nie ma czasu na prostowanie pewnych rzeczy.
– Jakich rzeczy? Prostowanie czego?

Zacząłem od nowa…!

Spotwarzona przeszłość, czyli o żydowskich zbrodniarzach wojennych” – autor: Roman Kafel. Książka do pobrania w PDF TU: Roman KAFEL

Informacje o Józef Bizoń

jb.boguchwala@gmail.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Roman Kafel. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.